12 Maj - tisdag

hejsan hejsan, kom just precis hem ifrån välingby :) Tänkte berätta lite kort om dagen: Först så var det ju skola, eller inte riktigt för mig & sofie. Vi gick på första lektionen men senså orkade vi inte vara kvar i skolan så vi åkte till stenhamra och träffade jennifer senså bjöd sofie mig på pizza och senså orkade inte jennuh heller vara kvar i skolan så vi gick runt lite oh snackade och hade de skoj senså började det ösregna så jag ringde papppa & bad han hämta upp mig i stenhamra också åkte jag med han & amanda till vällingby, köpte ett par svarta jeans leggings :) Senså käkade vi på vällingehus, gott ! Och senså kom jag hem för en liten stund sen, håller på att ladda in lite musik på mobilen för jag har just kommit på hur man gör :D Så de ska jag fortsätta med hade jag tänkt, vi hörs senare sötisar och fortsätt kommentera :) puss puss ! Har förresten kommit på att de ungefär bara är 14 16 dagar kvar i skolan, super najs !!


i väntan på jennifer :)


jennifer sötis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0