14 maj - Kass uppdatering

Tjena tjena, har blivit rätt kass uppdatering idag men har inte orkat skriva. Har liksom ändå inget att skriva om eftersom att jag bara varit hemma hela dagen och degat i soffan, men imorgon så ska jag till skolan ialf, har verkligen ingen lust men vafan, de är ungefär bara 3 veckor kvar i skolan så jag står nog ut :) Just nu så sitter jag och försöker planera morgondagen med sofie, inte så lyckat ! Men de kommer nog bli bra ändå, får hoppas det ialf :) Nu ropar dem där uppe att de är mat, men vi hörs senare ikväll antar jag ! Pussssss  !



The script - Breakeven.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det här var ju en svängig låt ;) <3

2009-05-14 @ 19:49:09
Postat av: Jessika

ja visst, den är bääst ;D <3

2009-05-14 @ 19:59:19
URL: http://hejpuckoo.blogg.se/
Postat av: Lollo

sv: haha nej i handfatet faktiskt, men det var lika besvärligt för det xD

2009-05-14 @ 20:00:02
URL: http://tihiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0