20 maj - talk show

Hejsan alla :) allt bra med er ? med mig så är det toppen om man bortser ifrån huvudvärken och halsont. Vaknade runt tolv och då la mig direkt i soffan och kolla på Ellen Degeneres talk show. Förutom så störde jag mig hur mycket som helst på henne men nu tycker jag hon bara är rolig :) Senså blev det Oprah winfrey's  talk show och disney channel (a) hur bra som helst juh :) Men tröttna lite på att kolla tv typ hela dagen så satte mig här i stället och nu hade jag tänkt ladda in lite låtar på mobilen och senså ska jag springa upp till tv'n igen och kolla på Tyra banks talk show som redan har börjat :p de blev mycke talk show's.. haha :) Men vi hörs senare ! kyss på stjärten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0