21 maj - tråk



Tjena ! Vaknade nyss av att pappa kom in och hoppa på mig :s härligt sätt att vakna på, inte ! så nu har jag käkat frukost och försöker hitta på något att göra. Pappa tycker jag ska följa med till någon kompis till han för han fyller år men de har jag ingen lust med så blir nog hemma. Hade tänkt lägga mig ute i solen men den försvann så hamnade här i stället. Oväntat ? itne direkt, haha :) Och om jag ska vara ärlig så ser jag inte ett dugg fram emot den här helgen för alla är typ upptagna med annat så jag kommer typ få sitta hemma ensam hela fucking helgen -.- kuuuuuuuuuuuuuuul................

Nej nu så ska jag ta & äta upp min Ben n Jerry's som jag aldrig orkade igår. Förresten så KOMMENTERA MERA !
Big love / Jessika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0