22 maj - solna centrum

Hallå allihop :) Har varit i solna c i stort sätt hela dagen så har inte kunnat skriva men nu är jag hemma igen :) Eller har varit hemma sen typ´sex. I solna köpte jag ett par saker också som jag kan lägga upp här sen.. pappa skulle åka till någon kund eller nått sånt och då frågade han ifall jag ville följa med så jag kunde gå i centrum så länge och de lät ju mycket mer lockande än att sitta hemma satt som så blev det :) Fick en tusenlapp av pappa så fick med mig lite smått o gott hem :) Ikväll så ska jag bara vara hemma som igår men imorgon så ska jag träffa sofie & johanna, äntligen.. har inte träffat dem sen i måndags så de ska bli as najs :) Nuså har jag precis käkat middag, tacos blev det ! Gotti :) Och nuså hade jag tänkt mysa framför tv'n och kolla ifall de är nått bra på tv med en påse chips :) Men jag antar att vi hörs senare, puss ! :)



T-shirt - ginatricot 99:-
Isadora puder - kicks 120:-
Dream mate mouse foundation  - kicks 135:-
Skor - din sko 199:-
Trosor - h&m 29.50:-
& ginatrickot 49:-

Kommentarer
Postat av: DINA

Grattis Jessika!

Du har valts ut till en av 5st bloggar som har en möjlighet att bli Veckans Blogg v.22.

Det är upp till rösterna om vem som blir Veckans Blogg.



Kan vara bra att göra ett inlägg och skriva att du tävlar om att bli Veckans blogg på min blogg - det kan ge dig fler röster :)

Lycka till! PUSS! /Miss D.

2009-05-23 @ 15:19:39
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0