23 maj - Rösta på mig till veckans blogg :)

Dåligt med uppdatering idag, i know ! Men har faktiskt inte orkat pallra mig till datorn. Har legat i sängen och kollat på DH istället men nu snart så ska jag hoppa in i duschen och fixa mig för jag ska nämligen till stenhamra och träffa mina två favoriter av tre, alltså sofie och johanna ! Känns som att de var evigheter sen vi sågs sist, fast de var det ju typ (?) aja, ska iallafall träffa dem sötnosarna klockan sju så de är bäst att jag sätter fart ! Jag tror inte att jag kommer skriva något när jag kommer hem, för kommer komma hem ganska sent. Men vi får se :) Och juste... höll på att glömma att berätta att jag har blivit utvald till en av 5st bloggar som har en möjlighet att bli Veckan blogg v.22, kul va ? :) Blev superglad när jag fick höra det :D Så nu tycker jag att ni ska rösta som f*n på mig så jag blir veckans blogg v22 ! :) Här kan ni rösta !

Nu ska jag hoppa in i duschen, kyss på er !


jag <3 er

Kommentarer
Postat av: sofie

haha du lyckas alltid hitta dom äldsta bilderna ;) love you <3

2009-05-23 @ 18:38:22
URL: http://gunsgobang.blogg.se/
Postat av: anonym anka

och vi hatar er!

2009-05-23 @ 19:28:34
Postat av: Jessika

haha okej, då vet jag ankan ;)

2009-05-24 @ 13:29:02
URL: http://hejpuckoo.blogg.se/
Postat av: Jessika

Camilia*

2009-05-24 @ 13:29:09
URL: http://hejpuckoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0