24 maj - pluggdag

Godmorgon :) eller de kanske inte är morgon för er men för mig är det. Kvällen igår var så jävla bäst, speciellt när jennifer kom sen :) Jag orkar faktiskt inte skriva om vad vi gjorde men kul hade vi iallafall. Har tagit jätte mycke bilder som jag kan ladda upp i nästa inlägg :) Jag kom hem runt typ ett och då var jag hur trött som helst så orkade inte sätta på datorn och skriva som ni kanske förstår ? :) Idag så blir det nog en pluggdag, måste plugga lite till kemiprovet som är på tisdag. Kan dem första sidorna men inte dem typ tre tusen andra sidorna så får plugga järnet idag. Så ska sätta igång med det efter jag laddat upp bilderna, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0