27 maj - lill lördag

Godkväll sötisar ! Har precis kollat klart på första säsongen av dh så nu ska jag börja kolla på andra säsongen :) Jag älskar verkligen den serien ! Skolan idag har varit chill, hade först elevens val som är data och då fick vi göra vad vi ville så jag spelade nått knäppt spel på jesper.nu. Senså fick jag reda på att vi skulle ha matteprov efter, jag som trodde att vi skulle ha det på fredag -.- Matteprovet vet jag inte hur det gick, kommer nog inte få godkänt men får hoppas att jag får det. Senså efter provet var det typ religon och lunch. På lunchen så bjöd soffan mig och johanna på donken (a) bättre kan de inte bli när de är äcklig firre i skolan. Så tack för att jag slapp svälta resten av dagen ;) Efter lunchis så var det biologi och då trodde jag att jag skulle göra kemiprovet (för vi har samma lärare som i kemi.) men icke, vi kollade på film istället och sen slutade vi. Då var det bara svenska kvar som höll på till klockan tre. Då drog jag och mina homies direkt till bussen :) Och sen kom jag hem, då tog jag en lång dusch och senså la jag mig i sängen och kollade på Dh. Satt som så har min dag sett ut. Rätt tråkig med andra ord, men nu så ska jag läsa lite bloggar och städa mitt rum, ser ut som ett bomb ned slag... men puss på er ! <3



haha, jag älskar oss :) <3

Kommentarer
Postat av: JENNUH

hahah ! så jävla klockreeeen ! :)

2009-05-28 @ 14:11:21
URL: http://ttrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0