28 maj - vanlig dag

Gooooooooodkväll alla söta läsare :) Jag vet att jag typ är sämst på att blogga, iofs så uppdaterar jag varje dag men skriver bara typ om vad jag gjort på dagen och sen inge mer.. måste skräpa mig och försöka göra bloggen lite roligare men just nu så räcker inte tiden till. Men snart, när de blir sommarlov om typ 9 dagar så ska jag börja med dagens outfit osv.. de blir väl bra ? :)

Idag så var det iallafall skola som vanligt, de var chill. Inte så jobbiga lektioner faktiskt. Efter skolan så åkte jag hem till soffan och vi flumma väl mest, haha :p Nemen, vi tönta oss vi datan och jag dränkte ner mig med hennes nya parfym. Den luktar hur gott som helst :) Fast ingen kan slå victor rolf - flowerbomb, de finns seriöst ingen härligare doft än den ! Den doftar sjukt gott så om ni är i behov av en ny parfym så tycker jag absolut att ni ska köpa den. Ni kommer inte att ångra er kan jag lova :) Sen typ vid sju så kom pappa och hämtade mig eftersom att han hade vägarna förbi ;) I morgon så är det fredag, äntligen ! Har ingenting planerat, ska typ bara vara hemma och chilla. Har grymt längesen faktiskt, så de ska bli softis :) På lördag kanske jag ska vara med pånii & soffan, om soffan kan. Annars så blir det väl hemmakväll antar jag men de är ju inte helt fel de heller. Nu så måste jag plugga på engelskan, har nämligen engelska diagnos imorgon -.- Men jaja, de ska nog gå bra :) Kyssar !



bild från fjorre tiden :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0