31 maj - söndag

Jahapp, nuså är helgen slut igen då :( De går så jävla fort fast snart så är det ju ändå sommarlov. Bara sju skoldagar kvar, de är ju nästan ingenting :) Igår så var jag ju med johanna som jag sa och efter jag skrivit inlägget igår så cyklade vi till svartsjö och mötte sen sofie. Där var typ hennes brorsa och hans kompisar så vi var med dem i typ 5 minuter för sen kom deras buss och dåså kom någon som hette kasper och typ följde efter oss hela kvällen, haha nemen han va skön :) Lite jobbigt att han inte kunde så mycket svenska men men.. Vi var ialf vid svartsjö slott och bara chillade, de var mysigt :) Sen vid typ tio/elva var soffan tvungen att cykla hem och kanska en kvart senare så cykla jag och johanna hem fast vi skulle bara hem och hämta en sak och senså gick vi ut igen, de var skit mys ! Vi satte oss vid en backe och bara snackade om allt mellan himmel och jord typ, skit mysigt :) Senså vid tolv så gick vi hem igen och satte oss vid datan och drev med alla på msn typ, hahaha ! Fast senså tröttnade johanna så då gick vi och la oss och kollade på DH senså somnade vi. Sen idag så har vi inte gjort så mycket, johanna tog tjugo i ett bussen hem och då gick jag ut och solade, har fått en liten rand faktiskt :) Senså har jag typ kollat på Dh hela dagen -.- orkade itne vara ute i solen de var för varmt, typ 30 grader ? Men ska inte klaga, mycket bättre än kyla och snö !! Tog en hel del bilder igår förresten, fast orkar inte hämta kameran och ladda upp dem nu men gör det senare för nu ska jag käka middag, pusssssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0