biltur med syster yster

Jag älskar dig syster !


min syster frågade ifall jag ville ta en tur i hennes nya bil och jag hade ju ändå inget bättre för mig så åkte med henne och vi åkte ner till vattenet, sjukt fint måste jag säga ! Dock så är nt hennes nya bil lika fin, haha ! Hon trodde de skulle vara en såndär liten peugeot men de var en kombi istället, haha :p dem hade liksom missförstått varandra när hon skulle köpa bilen och då kunde hon typ nt ändra sig av någon konstig anledning. Fast hon ska hon bara ha den över sommaren och köpa en ny bil sen :) Men de var trevligt, garvade som fan i bilen, hahaha ! :) Nu ska jag typ lägga mig i sängen framför någon bra film om jag hittar någon vill säga, har typ sätt alla filmer fem tusen gånger redan. Men någon ska jag väl försöka hitta som jag inte sätt.. hörs imorgon sötnosar ! Och btw så suuuuuuuuuger ni på att kommentera, har liksom rätt hyffsat med läsare så en liten jävla kommentar kan ni väl klämma fram ? De är sjukt tråkigt att blogga utan kommentarer ska ni veta... men men, hörs imorgon ! Puss sötisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0