Coca cola cherry

Nu är Desperate housewives slut. Mycket bra avsnitt eller vad tycker ni ? :) Nuså hade jag tänkt dejta duschen och senså får det nog bli sängen och nån bra film :) Är sjukt trött så ska bli skönt att få lägga sig i tid för en gångs skull. Ska nog inte till skolan imorgon heller, då kommer jag ju säkert bara bli mer sjuk så bättre att man stannar hemma och de tackar man ju inte nej till precis :) Men vi hörs imorgon sötnosar ! Kommer nog inte kunna skriva förens tre- fyra. Men ni står säkert ut ;) Puss på er !



har ni smakat den här colan btw ? Den är sjukt god, trodde den skulle smaka bajs när jag köpte den men den var fan as god :) De är körsbärscola. Smakar som dem där sura körsbärena man kan köpa i plockgodiset, ni vet ? :)
Den är iallafall typ de goaste jag druckit så den tycker jag att ni ska prova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0