*ingen rubrik*

puh, blev jävligt rädd där ett tag. Men nu är allt löst tror jag, jag älskar fan johannas pappa ! Han är typ bääääääääääääst ! Får hoppas att din morsa inte ringer hem till våra päron nu, då lär ju inte jag leva imorgon kan jag ju säga. Men tror att din pappa tog ett snack med henne så de borde vara chill :) Nuså ska jag öva lite på matten och sen typ lägga mig i sängen och kolla film, är fetttt trött... men vi hörs imorgon sötnosar ! Puss på rumpen :)



Johanna sötnos (: <3

förresten så har sofie skaffat en blogg, klicka här för att besöka den (: Puss !

Kommentarer
Postat av: Camilia

hade ni små fjortisar rökt?

2009-05-17 @ 20:00:40
Postat av: Jessika

Camilia: haha fjortisar ? Nej de hade vi inte gjort !

2009-05-17 @ 20:16:40
URL: http://hejpuckoo.blogg.se/
Postat av: Camilia

nej vad hade ni gjort då snattat skor på öb?

2009-05-20 @ 18:55:36
Postat av: Jessika

Camilia: haha, nej inte de heller ! Och de angår inte dig :)

2009-05-20 @ 20:04:30
URL: http://hejpuckoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0