Johanna is the man

Hej hej hej hej :) sry för jätte dåligt med uppdatering men har inte haft tid helt enkelt :) Men i fredags efter skolan så drog jag ialf hem till johanna, jennifer kom till våran skola också så hon följde med, de var trevligt att vara med dem sötnosarna :) Senså skulle jag ta 15:25 bussen och när jag kom till brommaplan så ringde pappa och sa att han var där och då åkte jag med honom till hans nya jobb istället och där blev vi kvar ett jävla tag. Så jag kom inte hem förens typ sju, men då var det middag ialf. Vi grillade, så jävla gott :) Sen så sa min syster att mamma hade cyklat ifrån solna till svartsjö ;o Fattar inte hur kvinnan orkar, men jag & amanda gick ialf och hälsade på henne då. Och då bestämde dem sig för att åka till min kusse och festa så jag följde med där mina kussar va och typ hela min släkt, haha :p nemen, mycke folk var det ialf :) Senså skulle dem till nästgården så då åkte jag och amanda hem. Och då typ slocka jag på dirr.

Idag så har jag varit med johanna eller jag är med johanna, vi har precis varit i stenhamra och handlat glass och cola :D Och nuså väntar vi på att soffan ska komma, vi funderar på att ta ett kvällsdopp :) Men nu så ska jag nog vara lite mer social med johanna tror jag :) Vi höres i kväll eller i morgon, puss på rumpan :) <3 Bilder får ni senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0