skoltrött så in i helvete

åhh, jag blir fan galen på mig själv snart -.- tror ni att jag har pluggat någonting ?! Nej, såklar inte ! Tog en tur ner till badet med syster istället.. fast de är ändå lika bra att jag ger upp, kommer aldrig få in all den där skiten i huvudet. Har liksom försökt o försökt men får aldrig in det, hatar att plugga på fucking texter ! Så jag kommer faila rätt stort på provet imorgon, men orkar helt ärligt inte bry mig längre. Har typ fått IG på alla prov förutom ett prov den här terminen så varför lägga ner så mycket tid & ork på just de här provet när jag rent ut sagt skitit i alla dem andra ? okej, ska inte lacka ur här på bloggen men är så jävla trött på skolan satt de inte är sant -.- Men 2 veckor kvar, får försöka stå ut.
Tog lite bilder när jag var vid badet med syster tog dock med mobilkameran som bara har 2.0 megapixels men ni ser nog vad det föreställer :) Dem kommer i nästa inlägg, puss på rumpen ! <3




ÅHHHHH, FÅR DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP !!!!!!!!!!!!!!!! NU FUNKAR DE NT ATT LADDA UPP DEM DÄR FUCKING FITT BILDERNA HELLEEEEEEEEEEEEEER.............................. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0