Sommaren är på väg

Hellu alla söta ! allt bra med er ? med mig så är det toppen förutom att jag är sjukt jävla trött. Har sovit typ fyra timmar inatt -.- Men ialf, dagen har sett ut som så att först  så var det ju skola, rätt chill dag. Slapp musiken också för de var abagala i bromma gymnasium och då skulle hela skolan dit och kolla, rätt värdelöst faktiskt. Men mycket bättre än att ha musik :) Sen efter abagalan så fick alla sluta och då drog jag och soffan på dirr till bussen mot stenhamra för vi skulle nämligen till  uppgård och prata lite med lärarna men dem hade gått när vi kom så vi får ta det en annan dag eller så ringer bara våra päron :) Senså gick inte min buss förens om en timme så då väntade soffan med mig och bjöd mig på kakor & cola (a) de var riktigt gotti ! Senså kom bussen, kvart över fem och dåså åkte jag hem. Fick gå 3 km iifrån bussen hem också men de gjorde faktiskt itne så mycket för de var ju skiiiiit fint väder, de var liksom 25 grader i skuggan ;o helt sjuukt, man känner verkligen att sommaren är på g nu :) Och skolavslutningen närmar sig, ska bli så skönt att slippa skolan. Fast jag tycker verkligen att de här året har gått sjukt fort, känns som att de var typ igår jag började i aba... men så är det inte, tack & lov :) Nu har jag itne tid att skriva mer faktiskt, har nämligen kemiprov imoron (tror jag) och de var rätt svårt hörde jag några säga så jag måste plugga järnet nuu !!!!! Men vi hörs kanske senare ikväll, puss på er sötnosar och fortsätt kommentera :)



love u !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0