19 maj - en sjuk jessika

Dt blev inte så mycket uppdatering igår men de berodde på att jag var tvungen att plugga och senså klockan åtta så var det ju match och älskade aik vann med 1-0 :D Efter matchen så var jag tvungen att plugga ännu mer, eller egentligen så var det bara onödigt för jag gick itne till skolan idag. Har för jävla ont i halsen asså, så de blir nog ingen skola i morgon heller. Sen på torsdag och fredag så är man ju ledig, super skönt ! Och senså är det bara 11 skoldagar kvar ! :) De är ju nästan inte ens en vecka ! Så jävla skönt, man märker verkligen att sommaren är påväg. visserligen så är det rätt dåligt väder men alla blommor på träden oså har ju slagit ut och de doftar så jävla somrigt :) Håller ni inte med ? ;)
Nu ska jag läsa lite bloggar hade jag tänkt ! Puss puss / jessika



dålig kvalite på bilden :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuuuuuuuuuuuuuuuud så söööööt :D<33333333333333

2009-05-19 @ 21:52:43
Postat av: Jessika

Anonym: haha tack tack ! Fast är bilden är rätt gammal, sen i vintras. Så har en ny hårfärg nu ;) Och de är mycket roligare om du skriver namn. Puss !

2009-05-19 @ 21:55:37
URL: http://hejpuckoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0