15 - 16 maj

hallå hallå :) Sry för dålig update men har inte haft tid. Men gårdagen ialf var typ den bästa på länge, hade så jävla kul ! Men ialf, vi skulle tälta nere vid badet hos sofie, så efter skolan så drog vi ner dit till badet och börja sätta upp tältet och grilla. De var verkligen skit mysigt, as bra väder också ! Fast de kunde ha varit lite varmare kan man ju tycka.. Men efter vi grillat så gick vi till stenhamra fast de var sjukt tråkigt där så vi åkte hem igen. Dåså satte vi oss nere vid badet på bergen och pratade om allt mellan himmel och jord typ, skit mysigt ! Sen vid typ ett ungeför så blev det lite för kallt för att sitta ute så vi kröp in i tältet och ringde lite folk och snackade :) Senså blev alla trötta så vi försökte sova fast de gick verkligen inte för de var så jävla kallt, fuktigt och äckligt i tältet så ungefär vid tre så gav vi upp och packade ihop allting och gick hem till sofie och sov i stället. Mycket bättre, haha :p Fick reda på att min morfar dog igår också, hade visserligen inte så jättebra kontakt med honom men de känns så jävla konstigt att han bara är borta :/ Men ja, de var ju faktiskt ganska väntat att han skulle dö snart. Men jaa ja, nog om det. Sen vid typ nio/tio så blir man väckt av att johanna ska till bussen, hon skulle nämligen rida -.- fattar inte hur människan orkar ?! Men då kunde jag ialf inte somna om, eller jo.. sov i typ 20 minuter till och då var dem andra vakna så då käkade vi frukost och senså satte vi upp sofie's studsmatta :) Senså övertalade jag dem att vi skulle åka till stenhamra och köpa glass och så blev det, fast då kom min pappa till konsum och dåså passade jag på att åka med honom hem. Och fifan vad trött jag blev då, la mig i sängen och somnade typ på dirr :s Fast sov kanske bara i en timme, för rickard väckte mig -.- Han ville att jag skulle möta han vid bussen sen och snäll som jag är så gör jag det :) Och sen när vi kom hem så satte jag mig ute i solen och tog de lungt bara. Senså har de typ inte hänt så mycket mer idag, åkte med amanda till OK och hyrde twilight. Är det bara jag som tycker den filmen är en aning lång tråkig ? Låg typ och smsa mig i genom hela filmen, haha aja.. nuså hade jag tänkt o sova, har typ sovit i 5 timmar i natt så lite sömn nu skulle inte sitta helt fel. Men vi hörs imorgon sötnosar, då ska jag troligvis in till stan med amanda och sen plugga järnet till kemiprovet på tisdag -.-  Kissies / Jessika

Tog en massa bilder också, fast dem är tyvärr på johannas kamera. Men laddar upp dem senare när hon skickat dem till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0