The weekend

har fixat ihop en liten design nu, inte den bästa men den får duga ett tag :) Orkar nt fixa någon header nu, men de kommer.. nt ikväll men någon annan dag, promise :) Nu tänkte jag berätta lite om helgen;

Fredag: Först skola, för sov mig så missade matten och kom försent till idrotten fast de gjorde ingenting för jag hann nt byta om då eftersom att jag kom försent så slapp vara med, så fick gå på prommis med amanda & johannes istället. Mycket bättre, hatar verkligen idrott -.- Sen vare det lunch, engelska & historia och senså slutade vi typ kvart i två, vi fick sluta en halvtimme tidigare för våran lärare tyckte  vi var för ''speedade'' för att ha lektion med.. haha, så de var ju as najs :) Då drog jag hem och typ bara chilla och sen senare mot kvällen så börja jag fixa mig för att träffa tjejerna. Fick skjuts av pappa till jennifer där soffan & pånii också var.. Jennuh skulle bara äta och senså drog vi ut och de hände väl nt så mycket ute, de blåste och regnade som fan ialf så vi drog hem runt elva och somna på dirr typ.. men de var en trevlig kväll ändå ! :)

Lördag: Vaknade upp hos jennifer eftersom att jag & pånii sov där. Då käkade vi ialf typ lunch eftersom att klockan va lite försent för frulle, senså ringde pappa och sa att han skulle hämta mig så då börja jag göra mig i ordning. Vi skjutsade även pånii till stallet också :) När jag kom hem så satte jag mig ute i solen med syster, mysigt värre :) Senså började pappa grilla också vare mat, älskar grillat kött.. finns fan inge bättre asså.. så jävla gotti :) Senså runt kvällen så drog pappa till någon kompis för dem skulle typ ut och jag stannade hemma, pallade itne hitta på nått så blev hemma framför tvn hela kvällen, ganska skönt faktiskt ! Var alldeles för längsen jag bara var hemma så de var mys.. senså somnade jag väl runt ett..

Söndag (idag); Har faktiskt inte gjort ett jävla skit idag, hade först tänkt vara med soffan, jennuh & pånii men de blev itne så.. Klockan blev lite mycket och då pallade inte jag. Så har i stort sätt bara suttit här hela dagen, hade behövt städa rummet och plugga men icke sa nicke blev fast här istället -.- Aja, så kan de gå.. nu ska jag ta en dusch och sen typ sova, är sjukt trött och imorgon är det skola -.- Fast nu är typ bara 4 veckor kvar så de är bara att kämpa dem här sista veckorna :) men vi hörs imorgon sötnosar ! Puss puss !


råka välta soffan i kundvagnen (a)


Har sjukt mycke videos & bilder ifrån helgen men pallar inte lägga upp dem nu så gör det någon annan dag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0