11 maj - Måndag, lååång dag !

jag orkar inte lägga in alla bilder ifrån helgen utan ni får gå in på jenifers blogg och kika istället :) Fast jag ser ut som ett mongo på istortsätt alla bilder -.- ville bara för varna er !

Kom nyss hem, jävlar vilken lång dag det har varit idag asså.. Först så var det ju skolan, och de har varit en helt okej dag faktiskt. Trodde att de skulle bli rena mardrömmen för måndagar brukar vara så men icke. Hade först slöjd och då skulle jag gå till vakmästaren med amanda b för en i varje slöjd grupp måste gå till han och hjälpa han med saker och jag & amanda skulle springa runt i varje klassrum i hela skolan och tömma pappers återvinnings lådan och fan vad jobbigt de var, har massa blåsor på händerna för jag var tvungen att dra en jävla sopptunna fram och tillbaka, fast de var iofs jävligt kul :)  Sen när vi var klara så gick vi till ica och köpte dricka & chocklad också satte vi oss vid något dagis och tog de chill och senså pallade vi inte gå på engelskan så vi satt kvar där och senså gömde vi oss i skolan så inte lisa skulle se oss :) När dem andra slutade så gick amanda hem och jag gick till lunchen där sofie & pånii var och käkade. Senså åkte vi till åkeshov och fixade lite saker och senså var det fysik, kom lite sent men hade vikare så de gjorde inget. De var iallafall skit tråkigt, han satt och läste högt för oss ur fysikboken som om vi inte var gamla nog att läsa själva liksom -.- haha, aja.. vi slapp ialf göra nått jobbigt :) Sen var det historia och de var som vanligt, ur trist ! Sen när historian slutade så gick brandlarmet så alla sprang ut på skolgården och jag trodde att vi skulle få slippa musiken men icke.. alla var tvungna att gå in igen till sina lektioner så de blev musik ialf och dåså ska man kunna spela en låt, jag valde den lättaste nämligen elvis med heartbreak hotel :p haha, fett sämst ! Men jag kan faktiskt spela första biten av låten, känner mig fett grym :D Senså slutade vi kvart över tre och dåså gick jag och soffan hem till pånii med pånii såklart för hon skulle packa lite saker och senså bar det iväg till stenhamra för att träffa jennifer och hämta och lämna tillbaka lite grejjer så nu har jag äntligen min tröja, fast pånii har såklart ritat på den -,- Aja, de går säkert bort i tvätten :) Senså tog jag kvart över fem bussen hem och nuså sitter jag här, kände att jag var tvungen att skriva för jag kommer nog inte ha så mycket tid för det ikväll. Har nämligen massor jag måste plugga och senså måste jag städa mitt rum, ser ut som ett bomb nedslag -.-  Så de ska jag göra nu, hörs väl kanske senare :) Puss sötnosar !


min frukost (a)


amanda sötnos :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0