Var bara tvungen, haha :)

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Nej inte än :) Puss


2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Kom nu bara, Lisa vet ju redan att ni skolkade..

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Hahah :o det är ju bara att gå efter bilvägen, som när man går hem till mig. ''våldtäcksvägen'' som du kallade den förut :) <3


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
HAHA ÄR DET VAD DU SER SOM DITT LIVS KÄRLEK ?! <3

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jaa. Nu ska jag leta upp en flaska vin :D haha förfest on my own ;)<3

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
only the truth :] <3

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
A, ses ? <3

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Jo för fan kan inte du ringa mig istället ? :) <3

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ok nice ja sitter med några kompisar och dricker öl på puben i stenhamra, jag ringer dig istället :) <3

10.
Din romantiska replik?
Aldrig dem bangar bara :@ :* <3<3<3

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Ligger hemma hos ricky och har tjej kläder på mig -.- dudå ? :) <3


Kommentarer
Postat av: olivia

kan inte du lägga in bilder på dig ?

2009-05-11 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Du heter ?:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0